zondag 17 mei 2015

Even voorstellen

Hallo lezer,

't Is zover, na lang nadenken toch ook een blogje aangemaakt.
Even voorstellen...
Cathy, veertiger, gehuwd, mama van 2 leuke meisjes van 11 & 8.
Ik werk al 10 jaar met veel enthousiasme in de telecomsector.
Mijn vrije tijd gaat vooral naar muziek spelen, naaien en huishouden.

Kleine anekdote... vorig jaar in september was mijn ventje de berging aan het opruimen. Daar stond al 8 jaar een goedkope naaimachine stof te vangen. Aangezien het ding anders op het containerpark zou belanden, ben ik dus beginnen naaien😊
Met dank aan Trientjes Naaicafé en cursus bij Femma, heb ik de naaimicrobe te pakken😆
Ondertussen heb ik een nieuwe naaimachine, een Janome DC2010.

Hierbij enkele afgewerkte projectjes.

Hopelijk kom je nog eens terug.
Tot later.
Cathy



Sew along Peekaboo Chevron Tote 

Muziektas
Eerste rokje dat bloed, zweet en tranen heeft gekost.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten