content='URL-FOR-IMAGE-IF-THERE-IS-NO-PHOTO'property='og:image'/> Kate Creatief: Review: Meststoffen voor jouw blog

donderdag 10 september 2015

Review: Meststoffen voor jouw blog

Beste lezer,

Zoals jullie waarschijnlijk al weten, heb ik in augustus de online-cursus "Meststoffen voor jouw blog" gevolgd.

Eén van de opdrachten van Kathleen was een review schrijven over de cursus.
Dat doe ik met veel plezier.

Aangezien ik nog niet lang blog, leek deze cursus mij een ideale start. Onwetend maar met veel enthousiasme en nieuwsgierigheid heb ik mij dus ingeschreven. En daar heb ik nog geen moment spijt van gehad.

Sinds begin augustus en gedurende 30 dagen, kregen we om de 2 dagen een nieuwe les, samen met de bonuslessen was dat toch wel intensief. De cursus is overzichtelijk opgemaakt en bevat veel interessante tips en weetjes. Maar ook (doe-) opdrachten en "nadenksessies" waar ik heel wat uit geleerd heb.
Sommige lessen zullen nog even blijven liggen omdat ik nog niet klaar ben voor samenwerkingen met bedrijven bijvoorbeeld.
Maar de editorial calender, het uitwerken van een uitdaging, gastbloggen en de stokjes spreken mij dan wel weer enorm aan.
De Facebook-groep is een uitstekende aanvulling waar de cursisten elkaar nog meer tips en advies geven.
Deze cursus heeft mijn verwachtingen overtroffen. Zowel mijn blog als mijn Facebookpagina hebben sinds het begin van de cursus meer bezoekers, meer views en meer reacties.

De medecursisten lijken mij ook toffe madammen (en heren) die ik zeker eens in real life wil ontmoeten.

Kortom, de cursus is zeker de tijd, moeite en centjes waard.
Wil je ook deze cursus volgen? Klik dan op volgende link: Meststoffen voor jouw blog

Tot later,
Cathy





Geen opmerkingen:

Een reactie posten