zondag 15 mei 2016

Naar de naailes + Happy Summer Swap + Scheepjes CAL 2016

Sinds enkele weken volg ik (eindelijk) écht naailes (bij Crea &Stitch).
Ondertussen hebben we al heel wat bijgeleerd en enkele projecten afgewerkt.
Nogmaals bedankt aan lesgeefster Hilde voor de vele tips & tricks die we kunnen toepassen.


Stofje met beren: Soft Cactus (From Bearlin with Love)
Stofje uilen: uit stoffenvoorraad

De voorbije weken heb ik ook nog eens deelgenomen aan een swap van SwapperDapper: handgemaakt met liefde, nl de Happy Summer Swap.
Vandaag mocht het pakje open (dat hier weeral een dag of 10 stond te  blinken).
Bedankt Laura Verbrugghen voor de leuke verrassingen (een gepersonaliseerde koeltas & bekers voor de ganse familie, een "vanalles"-zakje voor mij en super toffe t-shirts & zonnebrillen voor de dochters.
Jammer genoeg ben ik vergeten foto's te maken van wat ik naar mijn swapje heb gestuurd, hopelijk is ze er blij mee...




Op 20 april startte er een nieuwe CAL (crochet along). Mijn god wat vind ik dit leuk. Elke week een nieuw stukje, waarvan je op voorhand niet weet hoe het eruit ziet.
Deze keer gaat het over Scheepjes CAL 2016, ontworpen door Marinke Slump die de lancering jammer genoeg niet meer kon bijwonen (haar verhaal kan je lezen op acreativebeing.com). Gelukkig hebben enkele van haar vriendinnen (en familie) deze CAL toch afgewerkt. We maken deze deken allemaal samen ter hare nagedachtenis. Bij deze CAL valt mij vooral de samenhorigheid op...
We zitten aan week 4 , ik vind het alvast heel leuk maar sommige blokken zijn toch een hele uitdaging.


Hiervoor heb je wel geduld nodig, de deken zal pas af zijn na week 14...




Vinden jullie het ook zo leuk om samen aan een project te werken (breien, naaien, haken, ...)?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten