dinsdag 22 augustus 2017

Perfect? - Blog Challenge - week 7 - Gratitude


Ook deze week had Miss Pixie weer een uitdaging. Nadenken over dankbaarheid. Ze adviseerde ook om elke dag 1 à 2 kleine zinnetjes op te schrijven.

Dat heb ik gedaan!

Dankbaarheid onder andere voor:


  • Mijn technische collega's die ervoor zorgden dat mijn pc / belangrijke applicatie na enkele uurtjes hersteld werd.
  • Mijn gezin, om samen tijd te maken voor een namiddag cinema (Verschrikkelijke ikke 3), goede film trouwens.
  • Goede gezondheid,  altijd belangrijk. 
  • De collega's binnen ons team, omdat we naast hard werken ook nu en dan ook eens goed kunnen lachen.
  • Mijn ouders en broers, we zien elkaar niet zo vaak maar indien nodig zijn we er wel voor elkaar.
  • Vrienden, gewooniet omdat ze er zijn.
  • Mijn werkgever,  die ons vandaag verraste met een lekkere smoothie in het thema "Boost your energy"
Volgende week nog één challenge... dat lees je later wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten